CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 5, 2010

debaran di hatiku...

Ya Allah terima kasih kerana aku telah berjaya menjawab kesemua peperiksaan ak dengan selamat..alhamdulillah...dengan izinMu ya Allah aku boleh menjawab pepriksaan ak dengan baik....ak bersyukur sangat2 kepadamu Ya Allah...terima kasih Ya allah..... selesai sudah musim aku gila baca buku,skg plak masa nak balik kampong...hanya Allah yg tahu bertapa ak nak sangat balik kampong.....aku nak jumpa family ak,ak nak tgok mak aku,bapa n adik ak...ak rindu sangat...asyik cakap lam fon ja...ak nak cium tangan diorang ak nak peluk diorang.....ak rindu yg amat2 rindu.....tapi rindu lagi aku kepada mu ya Allah.....rindu aku pada redhaMu,rahmatMu,kasihMu,nur Mu dan cintaMu Ya Allah.....aku mohon pdMu Ya Allah Engkau selamatkan lah perjalanan pulang ku dengan selamat agar ak bole bejumpa dengan family ak yaALLAH...sesungguhnya....aku temui keamanan jika Engkau meredhaiku Ya Allah...aku akan tenang dan aman jika aku mendapat rahmatMu ya Allah...sesungguhnya aku mendambakan semuanya dariMU ya Allah...tiada yg lebih beesar nilainya berbanding dengan semua yang Engkau curahkan,berikan kepada aku,hambaMu yang hina lagi kerdil ini Ya Allah.....sungguh aku bersyukur jika aku di kalangan hamba yg selalu diperhatikan olehMu ya Allah...
Ya Allah Engkau bimbinglah diriku ni kejalan yg mendapat redhaMu,,,jalan kebenaran..jangan Engkau palingkan diri ini setelah Engkau berikan hidayah kepada aku Ya Allah...Engkau jaga lah diriku ini dari melakukan maksiat dn melakukan perkara-perkara yang membawa kepada kemurkaan Mu Ya ALlah...

amin....

0 comments:

Post a Comment