CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 21, 2009

mak sembuhla!!!

mak aku dah bpa lama sakit....dr aku blik rye lagi....pastu bila aku dah sebulan x balik,n skg aku balik mak aku ttp sama ja...masih xlarat nak grak...mcm2 la...aku sedey sgt2 tgok mak camtu....aku asyik nangis ja...tapi aku nangis sorg la...aku selalu doa sembuhkan mak tapi kdg2 aku sampai ptus asa...tapi aku sdar kita mana le ptus asa ni kan dugaan tuhan untuk family aku....aku pkir kalo la sampai 1 ari aku kehilangan mak aku....camna ha???????mak aku asyik sebut nak mati je,,,,dlm kpala otak mak aku nak mati je.....mak dah xde smangat la.....aku xnak hilang mak lagi.mungkin bkan dlm waktu ni.....bukan bukan..aku harap sangat mak sembuh....
YA ALLAH sembuhkanlah ibuku....kembalikanlah ibu ku yg dulu...yg slalu memarahi aku...yg sporting,,yg cool.....
aku mmg berdoa agar mak aku back to normal....aku sayang mak aku...aku sedey n terseksa tgok mak camtu...aku tau jauh dlam hati mak aku dia lagi terseksa...dugaan pa kah ni YA ALLAH.......aku harap someone le dengar rintihan aku ni......

0 comments:

Post a Comment